Роксоланочко, Darka, дякую за ваш труд , дякую за такі потрібні дописи!! дякую, що робите світ краще!!
Притча про самарянина
Одного разу прилюдно один законник хотів випробувати Ісуса Христа й питає Його: – Учителю, що робити мені, щоб осягнути вічне життя? Ісус риторично відповів: – А що в Законі написано? Законник мовить: – У Законі написано: «Люби Господа Бога свого всім серцем своїм і всією душею своєю, і всією силою своєю, і всім своїм розумом, і люби свого ближнього, як самого себе. Ісус Христос підтверджує: – Правильно ти відповів. Роби все це і будеш жити. Законник, збагнувши виправдати себе, питає Ісуса: – Ісусе, а хто мій ближній? На це запитання Ісус Христос відповів притчею. Один чоловік йшов з Єрусалиму до Єрихону. На нього напали розбійники, які пограбували його, побили і завдали йому великих і тяжких ран, а самі втекли, покинувши нещасного зраненого. Цією дорогою випадково проходив один священик. Він побачив тяжко побитого, який стікає кров’ю, але не зупинився, не допоміг йому і пішов далі, проминувши недужого. Проходив повз пораненого й левіт. Але він теж тільки глянув на нещасного, не зупинившись, пішов своєю дорогою, залишивши страждальця мучитися. Нещасний потерпілий продовжував страждати і мучитися. Але невдовзі цією дорогою йшов якийсь самарянин. Він побачив бідолашного, змученого від побоїв, ран і болю, змилосердився над ним. Самарянин підійшов до потерпілого, перев’язав його рани з оливою та вином. Потім усадив його на свою худобину і привіз до найближчої оселі й допомагав йому зменшити страждання, як тільки міг. Наступного дня, від’їжджаючи з цього поселення, самарянин дав одному господареві два динари і попросив опікуватися цим потерпілим. «А як більше витратиш, чим 2 динари, – мовив самарянин господареві, – то я доплачу тобі, як повернуся зі своєї подорожі». Розповівши цю притчу, Ісус Христос питає законника: – То котрий же з цих трьох – священик, левіт чи самарянин – був ближньому тому постраждалому чоловікові? (Лк. 10. 25 – 36). Законник слушно відповідає: – Той, хто змилосердився над нещасним і вчинив йому милість. Тоді Ісус дав законнику напутню пораду: «Іди, і роби так і ти!» (Лк. 10. 37).
Під добрим самарянином у цій притчі треба розуміти Самого Ісуса Христа. Він, як цей самарянин, Сам був знехтуваний вождями Ізраїлю, але Ісус намагався і робив добро людям, завжди і у всьому допомагав їм, ніколи не відмовлявся чинити добро. Через все земне життя Ісуса Христа червоною ниткою проходить ідея допомагати людям, котрі гинуть, як той поранений, врятувати всіх нас від гріха, направити нас на істинний шлях, угодний Богові. Отже, ближнім для всіх нас був, є і буде Сам Спаситель і Господь Бог наш Ісус Христос. Він наша надія і надія світу. Сам Ісус Христос, Котрий стільки натерпівся від фарисеїв та книжників, прийшов на землю визволити нас від гріха, спасти нас, зневаживши Себе і переживши за нас не виносні муки. Прикінцеві слова притчі, сказані Христом, «Іди, і роби так і ти!» стосуються людей всього світу, всіх поколінь, котрі жили, живуть і будуть жити на нашій землі. Ці слова стосуються всіх нас – і віруючих незалежно від конфесії, і невіруючих-атеїстів, якими країна наша ще кишить.
Молитва над хворими дітьми Господи Ісусе Христе, Ти приймав дітей і говорив, що їм належить Царство Небесне, Ти сказав, що тайни Царства Божого не були відкриті мудрим та розумним, а лише немовлятам, Ти, в’їжджаючи в Єрусалим на осляті, з радістю прийняв почесті дітей, які співали Тобі «Осанна». Тому благослови всіх, хто старається повернути здоров’я цим хворим дітям і простягни ласкаво Свою руку над цими дітьми. Нехай Твоя Церква та батьки цих дітей зрадіють поверненню до них повноти сил і з вдячним серцем прославляють Тебе на віки вічні. Амінь.
І прошу помолитись за здоров"я дитинки Olenochka.
І будь ласка додайте свою молитвенну допомогу Олі-ole4ka!!
Господи, Святий Отче, Всемогутній Вічний Боже, Ти Своїм благословенням підтримуєш і зміцнюєш нашу спотворену людську натуру. Поглянь ласкаво на Свою слугу Олю і дозволь їй подолати хворобу, щоб до неї повернулася повнота здоров’я, і щоб вона, пам’ятаючи про Твою доброту, з вдячністю прославляла Твоє Святе Ім’я на віки вічні. Амінь
Боже, Ти хотів, щоб Твій єдинородний Син терпів зневаги, страждання, які ми йому спричиняли, а Він показував силу і терплячість. Вислухай ласкаво наші прохання за ближніх, обтяжених недугами. І вчини, щоб ті, кого мучать болі, почувалися вибраними і по благословенними, і вірили, що Ти їх долучаєш до Ісуса Христа, Який терпів за спасіння світу. Амінь
Уявіть, що у вас є банківський рахунок, на який щоранку вплачують $86 400. Але цей баланс не переноситься на наступний день. Тобто, кожного вечора банк забирає з вашого ранку все те, що вони не змогли витратити за день. Що б ви робили? Використовували б кожен цент, правда? Кожен з нас має такий банк. І це - ЧАС. Кожного ранку ви отримуєте 86 400 секунд. Кожної ночі, час, який ви не використали для певних цілей, вичеркується як втрачений. Він не переноситься на наступний день. Перевищити баланс не можна, тож кожного ранку для вас відкривається новий рахунок. А кожної ночі все невикористане згоряє. Ви повинні жити теперішнім і користати з того балансу, який маєте. Інвестуйте з розумом, щоб отримати здоров'я, радість і успіх! Час пливе! Живіть достойно.
Щоб зрозуміти цінність ОДНОГО РОКУ, уявіть себе студентом, що правалив курс. Щоб зрозуміти цінність ОДНОГО МІСЯЦЯ, уявіть себе матір'ю, що передчасно народила дитину. Щоб зрозуміти цінність ОДНОГО ТИЖНЯ, уявіть себе редактором щотижневика. Щоб зрозуміти цінність ОДНІЄЇ ГОДИНИ, уявіть себе закоханими, що чекають на зустріч. Щоб зрозуміти цінність ОДНІЄЇ ХВИЛИНИ, уявіть себе людиною, що запізнилася на потяг. Щоб зрозуміти цінність ОДНІЄЇ СЕКУНДИ, уявіть себе особою, яка щойно уникнула нещасного випадку. Щоб зрозуміти цінність ОДНІЄЇ МІЛІСЕКУНДИ, уявіть себе спортсменом, що виграв срібну медаль на Олімпіаді.
Цінуйте кожну СВОЮ мить! І цінуйте ще більше, коли проводите її з кимось особливим, з тим, хто цього заслуговує. І пам'ятайте: час ні на кого не чекає. communit.притчі. Дівчатка, завтра відповідальний день для Олі-ole4ka, прошу вас про молитвенну підтримку для неї. І будь ласка давайте підтримаємо всіх хто зголосився про допомогу.
Повідомлення відредагував Ксенічка - 22 квітня 2013 21:08
Якось запитали парафіяни у свого сільського священика: " Як це ви, отче, можете говорити з усіма і всім ласкаво усміхатися? Ви ж про нас все знаєте: знаєте які ми є насправді, і наше минуле, і то, як дехто з нас ще сьогодні надалі житиме із своїми старими гріхами".
На устах у нього знову з’явився усміх і він відповів:
" Я дуже довго намагався навчитися в Бога радіти життю. Молячись, я запитував у Нього: “Як Ти можеш бути щасливим, коли все зруйновано, змарновано, знищено? Люди грішать і ще до того всього просять у Тебе прощення, а Ти пообіцяв, що їм будеш прощати. Прощаєш завжди! Як це можливо?”
Одного разу Бог на молитві відповів: “Ти старайся не пам’ятати їхнього минулого і не зупинятися надто довго над тим ким вони є зараз, але дивись на людей, думаючи, ким вони можуть стати. Тоді, ти побачиш їх добрими, розкаяними, люблячими, святими.” Коли священик відповів на запитання, чомусь на обличчях людей з’явилася легка, щира, лагідна усмішка...
--------------------
Ранок з щастя починається, щастя мамі усміхається!
Цінуйте кожну СВОЮ мить! І цінуйте ще більше, коли проводите її з кимось особливим, з тим, хто цього заслуговує. І пам'ятайте: час ні на кого не чекає. communit.притчі.
ЗОЛОТI СЛОВА! Дякую, Ксенiчко, що нагадала про цю важливiсть, думаю, що не всi про це пам"ятають.
Я дуже довго намагався навчитися в Бога радіти життю.
Роксоланочко, ти як завше вчасно з такою чудовою розповіддю!! Як багато людині потрібно вчитись, щоб достойно прожити своє життя . Як багато значить в нашому житті посмішка...
Цитата: ssaazzoonn
про цю важливiсть,
Женічка, дякую.
Сьогодні день книги!!!
Всесві́тній день кни́ги й а́вторського пра́ва святкується щороку 23 квітня. 1995 Генеральна конференція ЮНЕСКО обрала цю дату з огляду на її символічність для світової літератури. Нині Всесвітній день книги й авторського права святкують у 190 країнах світу.
Чому корисно читати книги?
1. Розвиває мислення Одне з важливих переваг читання книг – це той позитивний ефект, що воно допомагає розвивати наше мислення. При читанні ми більше розмірковуємо, щоб зрозуміти ту чи іншу ідею твору.
2. Знижує стрес В сучасному світі позбавлення від стресу – основна турбота багатьох людей. Багатство і ритміка мови має властивість заспокоювати психіку і позбавляти організм від стресу.
3. Збільшує словниковий запас Коли ви читаєте книги різних жанрів, то стикаєтеся зі словами, які зазвичай не використовуєте в повсякденній мові. Якщо якесь слово вам незнайоме, зовсім не обов’язково шукати в словнику визначення. Іноді про значення терміна можна зрозуміти за змістом, укладеним в реченні.
4. Захищає від хвороби Альцгеймера За даними останніх досліджень, читання дійсно захищає від захворювання мозку. Коли ви читаєте, активність мозку збільшується, що позитивно позначається на його стані.
5. Надає впевненості Читання книг робить нас більш впевненими. Коли в розмові ми демонструємо глибоке знання того чи іншого предмета, то мимоволі ведемо себе більш впевнено і зібрано.
6. Робить нас більш творчими Креативні люди можуть генерувати відразу декілька відмінних ідей. Звідки їх можна взяти? З книг. Читаючи твір, ви можете почерпнути звідти масу ідей, які згодом втілити в життя.
7. Покращує сон Якщо ви систематично будете читати перед сном, то незабаром організм звикне до цього, і тоді читання стане своєрідним сигналом, що говорить про швидкий відхід до сну. Таким чином ви не тільки поліпшите свій сон, а й вранці будете почувати себе бадьоріше.
8. Покращує мозкову активність При читанні ми зазвичай уявляємо багато деталей: персонажів, їх одяг, оточуючі предмети. Також необхідно пам’ятати безліч речей, які потрібні для розуміння твору. Саме тому читання тренує пам’ять і логіку.
9. Покращує концентрацію При читанні необхідно концентруватися на змісті твору, не відволікаючись на сторонні предмети. Цей навик дуже корисний при будь-якій іншій діяльності. Також читання книг розвиває об’єктивність і здатність приймати виважені рішення.(Родзинка.com)
Кожні мама і тато хочуть щоб дитина виросла розумною, здоровою, в гармонії з самим собою і навколишнім світом і взагалі – стала найщасливішою людиною в світі. Чималу роль відіграє любов до читання.Професура нам каже частенько що часто батьки навіть не здогадуються, що саме читання є найпростіший спосіб зробити дитину успішною і освіченою.Та настав інший час і частіше дитину можна побачити біля телевізора або комп'ютера, ніж з книжкою в руках. І як вигадати фокуси, щоб все змінити...не так просто.. Але якщо читати з монітора..може якось щось і зміниться..а далі захочуть діти і книжку до рук взяти..))
Якщо пішла тема про дітей хочу додати цікаве пояснення звичним речам психолога М.Ляхової .Як ми часом кажемо діточкам ти лінуєшся))...і що з цього може вийти прочитавши прослідкуємо..
Лінь.
Часто батьки для стимуляції дітей до роботи, називають їх ледачими, але, не розуміючи значення цього слова (не робити, то, що вмію, бо немає бажання і мотивації), вживають його в ситуації, коли дитина не вміє робити щось добре, тому, що не навчена. Або не робить так швидко і якісно, тому що маленька.
Дитина любить батьків і намагається добре зробити доручену їй справу. Вона докладає зусилля, які для неї здаються великими, і чекає похвали. Батькам, з їхнім досвідом і працездатністю, ці зусилля здаються недостатніми, і замість того, щоб похвалити, вони знову критикують дитини. У цей час дитячий мозок записує алгоритм: як би я не намагався, у мене не вийде нічого, батьки мають рацію, я лінивий, з цим нічого не поробиш, я це добре не можу робити і, напевно, не треба, бо все одно мене будуть лаяти. Після безлічі докорів лінь стає позбавленням від застосування безплідних зусиль, і мозок дитини перестає шукати можливість виправити становище. Лінь, фактично записується батьками, як матриця поведінки. Батьки отримують те, що постійно називали, і питають дитину: у кого вона така вродилася. Вона ні в кого не вродилася, вона просто була запрограмована словами батьків.
Щоб уникнути цього, треба просто хвалити дитину за зусилля, бачити маленькі перемоги дитини над собою і ставити їй завдання трохи складніше, просити зробити ще трошки, підправивши щось, і потім знову похвалити. У такому випадку дитина сама буде намагатися робити роботу, щоб отримати похвалу і через неї любов і розуміння, що тато і мама нею задоволені. Якщо захоплюватися зусиллям, яке дитина прикладає до роботи, то розвивається внутрішня мотивація до діяльності і така дитина ледачою не буде. Скажіть: як добре ти зробив (навіть якщо вам не здається, що добре, але, візьміть до уваги свої можливості і його), а давай спробуємо ось це. І попросіть зробити ще щось трохи більш складне. Похваліть її знову, погладьте по голові, захопитися роботою (а, насправді, ми захоплюємося тим, що дитина прикладає зусилля заради нас). Її любов до нас, підкріплена нашою похвалою, дає дитині сили робити непотрібну для неї роботу (з її точки зору) зараз. Але ми знаємо, що тренування вольового зусилля до виконання якоїсь справи дуже цінне в майбутньому, бо ми не завжди робимо те, що хочемо, а досить часто робимо те, що необхідно. У дитини закладається інший алгоритм: те, що я роблю, радує маму, вона мене любить і мною захоплюється, я буду робити це ще краще.
Ще хочу нагадати про наші молитви, які вже стали щоденними, хто може, згадайте в молитвах ваших , всіх про кого просилось раніше.
Повідомлення відредагував Ксенічка - 25 квітня 2013 00:32
дякую за цікаву інформацію! Я повністю погоджуюся з написаним про похвалу діточок, в Америці діточок дуже хвалять і постійно (дитина одну рисочку намалює кажуть о, який ти молодець, так гарно в тебе получилося :)), і дітки виростають впевненіші в собі то правда моя особиста думка.
Повідомлення відредагував Roksolana - 25 квітня 2013 00:40
--------------------
Ранок з щастя починається, щастя мамі усміхається!