сівіка, дякую за відгук , я аж завстидалася , дуже приємно чути такі слова в свою адресу, тішуся Канарейка, точно -точно я любитель поекспериментувати . Буває так шо щось смачне придумаю, ходжу тішуся, мол вон я яка господиня , а потім - БАЦ , натрапляю в неті на подібний рецепт , видать не одна я така експериментаторша , а тут то взагалі, самі файні газдині позбиралися
Повідомлення відредагував chajka - 8 жовтня 2012 22:56
Моя варіація на тему "Печені яблука" 5-6 яблук 1 ч л кориці 3 ст л меду 2 ст л горіхів Яблука почистити , розрізати на 4 частини, поскладати у форму для випічки (можна застелити пергаментом), посипати корицею і горіхами, полити медом. Пекти 15-20 хв при 200*.Смачного Смачний , корисний, низькокалорійний десерт
Повідомлення відредагував chajka - 13 жовтня 2012 16:36
домашніми чи купленими?????Я взагалі не вмію чи в мене не виходить)) збивати сметану чи вршки з цукром,рідне!(Як правильно робити?)
--------------------
Життя, як велика непрочитана книга! Так багато в ній ілюстрованих подій, а ти, крутишся, вертишся, як дзига і плекаєш в серціі сотні надій!
uliana_y вершки в мене домашні, якось просто в мене взбиваються ( певно тому ,що домашні) міксером 2-3 хв , потім додаю цукор-пудру (небагато , на 200 мл 2-3 ст л ), 0,5 ч л лимонного соку, взбиваю ще 2-3 хв до доброї густини, але тут важливо не перебити, бо відшарується масло .