о, в мене теж першокласниця! вже почала замислюватися про те, чим годувати на сніданок. На думку спадають лише млинчики і оладки, може яйця. А ти чим будеш годувати перед школою?
У мене доня зранку їсть вівсяну кашку, гречану кашку іноді плов.
- Пломбірного ріжка надовго не вистачає. Тільки лизнув вершечок – дивишся, залишився один вафельний хвостик. На канікулах побіг купатися, не встиг пірнути – вже пора вилазити і знову в школу. Тому й туга бере. – Покажи мені хоч що-небудь хороше, що не має кінця, і в мене на радощах дах поїде. Рей Бредбері, “Літо, прощавай”
Розказую із власного досвіду... (ми закінчили 1 клас :))
1. В школу ми мали сарафан, піджак і спідничку. - в сарафані і піджаку проходили весь рік, щодня (виключення були холода) - спідничку одівали на 1 вересня і інші свята,коли потрібно було одіти вишиванку (сарафан не пасував до вишиванки) - також одівали спідничку, коли було холодно в школі... тоді одівали і теплий гольф, і товсту кофту
2. Стосовно блузок.... Ми мали 3 штуку... правда ходили тільки у вересні і в травні. В інший час одівали білі гольфи (їх було 4 шт).... томущо великого тепла в школі не було.
3. Бажано мати таки кофточку в тон форми.. Все таки зими бувають холодними. У нас така була
4. На рахунок їжі.... Це все особисто від дитини залежить... Я давала печиво в школу, зимою ще чай...Снідати моя дома не любить.. а Обід в 12 годині в школі... такщо протягували так... Ми з батьками домовилися , що ніяких ковбасних бутербродів не давати, щоб не травилися... можна брати яблука, сухофрукти.
5. Стосонвно портфеля... У нас був рюкзак... Але дитина його не носила.. Його носила я :).. Це вже моя власна позиція... Дуже переживаю за її осанку.. Не потрібно ще їй ті тяжесті таскати
Ми купували для старшої і спідницю, і піджак і сарафан. То в сарафані дитина легко відходила щось три роки, так як був легенький такий, вільний. Піджак може рази два одягнули. а спідничку можна брати, якщо на резинці, бо дитина може поправитись і їй спідниця буде тісною. Тому я однозначно за сарафан і наприклад жилетку. Меншій уже брали тільки саму жилетку, так як батьки вирішили, хоча з радістю би купила сарафан. Якщо брати спідницю, то добре, щоб була наприклад чорного кольору, тоді її можна і під вишиванку і під білу блузочку. В нас спідниця була зелена. Піджак би не брала то 100 відсотків.
Цитата: ОЛЕСЯ
У мене доня зранку їсть вівсяну кашку, гречану кашку іноді плов.
Якщо дитина таке їсть, то взагалі нема проблем і треба радіти))) Бо в мене це постійна головна біль, що дати зранку і до школи. Найлегше надавати булок, але мені то не подобається і тому вічно мучуся з тим.. Зранку йде сирна запіканка, сирники, налисники, якісь оладки і щось в тому роді.. ага, і яйця. Але проблема в старшій дитині, бо її від сиру живіт болить і приходиться щось видумувати.. Колись Комаровського слухала, то він казав, що прекрасний сніданок це яйця і канапка з ковбасою))
--------------------
Свої рецепти додаємо через спеціальну форму! Як правильно оформити рецепт
Успішність навчання дитини в школі багато в чому забезпечує виконання режиму. Правильно організована життя учня дозволяє йому досягати великих результатів навчання, оскільки сили раціонально розподілені. Організований дитина вміє планувати свої дії, виконувати їх у певній послідовності і співвідносити з часом, витраченим на їх виконання. Не так складно сформувати у дитини почуття часу. Для цього потрібно привчити його до режиму. І тут ми стикаємося з величезною складністю, яка полягає зовсім не в особливості дитини молодшого шкільного віку, а у відсутності готовності дорослих організовувати режим дитини. Вимоги до режиму прості. Це чергування видів діяльності, і обов'язкова прогулянка.
Годування повинно бути в один і той же час.
А головне - засипання не тоді, коли закінчаться всі телевізійні програми або батьки повернуться з гостей, а в строго відведений час. Для молодшого шкільного віку - це 21.00-21.30 год. І ніщо не повинно змінювати цього режиму, якщо батьки хочуть, щоб їх дитина була психічно здоровий. Медики встановили своєрідні піки працездатності учнів молодшого шкільного віку. В день у дитини виділяють два підйому сил і енергії - з 8 години ранку до 11 години дня. Потім йде деяке зниження працездатності, і другий підйом - з 16 годин до 18 годин. Треба зауважити, що уроки в школі в перший підйом ставляться найскладніші - математика і українська мова. А в другій підйом припадає підготовка домашнього завдання вдома або в режимі продовженого дня. Якщо говорити про дні тижня, то найбільш продуктивними вважаються - вівторок і середа. Найнижча продуктивність відзначається в суботу. Якщо розглядати активність у році, то найактивніший місяць - жовтень, а пасивні - січень і березень. У відповідності з цими даними розраховуються канікули в школі.
Початок організації життя дитини починається з ранкового підйому. Бажано, щоб він проходив в один і той же час і спокійно. Краще розбудити дитину, включити легку приємну музику, зробити з нею зарядку. Такі дії допомагають їй остаточно прокинутися. Звичайно, гарний настрій у дитини буде, якщо вона виспалася. А висипається дитина тоді, коли напередодні ляже у належний час у спокійній атмосфері, не порушеної надмірною активністю або неприємностями.
Батьки повинні знати, скільки часу необхідно дитині на умивання, зарядку, одягання і сніданок. Природно, що портфель вже зібраний з вечора і його заповнення не входить в ранкові заходи. Особливої розмови вимагає сніданок школяра. Він повинен бути корисним, а не тільки смачним з точки зору дитини. Це звичайно ж - каша, сік або йогурт і чай, а не чіпси і шоколад, Можна також давати сир, склянку молока, краще теплого. Хліб краще всього зернової: і корисніше і ситніше. Далі дитина спокійно одягається, бажано сама. І тепер дитина готова йти до школи. В школі її життя проходить організовано, оскільки виконання режиму передбачено нормативами шкільного життя, і санітарними нормами і правилами. Після школи дитина повертається додому. Вдень особливо важливі дві речі - обід і прогулянка, і лише потім - уроки. Якщо дитина в школі отримала лише сніданок, то гарячий обід є обов'язковим. Знову ж обід повинен бути корисним. Гарячий суп, друге, сік, а не бутерброди, ласі шматочки, пиріжки тощо. Це дуже шкідливо для його організму і зовсім не впливає на відновлення сил дитини. А вони йому потрібні, оскільки з 16 до 18 годин - другий підйом працездатності, під час якого треба виконати домашнє завдання.
Вечір має особливе значення в режимі дитини. Адже тільки в цей час доби дитина має змогу поспілкуватися із усіма членами сім'ї. Для батьків важливо спілкування з дитиною. Тому можна і поступитися якимись своїми інтересами. Разом почитати або подивитися мультфільм, обговорити день і шкільні новини. Бажано разом перевірити уроки і зібрати портфель. Все це - необхідний набір дій, корисний для дитини у всіх сенсах. І потім, у певний час - в ліжко. Молодший школяр повинен спати не менше 10 годин на добу. Підліткам можна спати трохи менше - 8-9 годин. Щоб сон дитини був спокійним, не рекомендуються перед сном переглядати складні фільми або активні ігри. Краще почитати або поговорити з батьками, і головна умова при цьому - теми для розмови повинні бути спокійними.
Виконання режиму привчає дитину до організованості і сприяє формуванню здорового способу життя. Сонна, невиспана і засмикана дитина не може в повній мірі використовувати свій потенціал і пропускає в житті дуже багато цікавих для її становлення речей. Тому батьки, від яких залежить організація режиму, повинні в повній мірі бути відповідальними у цьому важливому для психічного і фізичного здоров'я дитини справі.
Цього року ваша дитина стане школярем. Вітаємо вас із цією знаменною подією!
Від того, як ви підготували дитину до школи, залежать його успіхи в навчанні, а отже, відчуття радості та задоволення від кожного дня, проведеного в школі.
А що означає – бути підготовленим до навчання в першому класі?
Що повинна знати та вміти дитина?
Читання
Читання – це основа всієї підготовки до школи, до життя загалом. Саме від читання залежать уміння й навички дитини. Навчайте читати дитину, граючись. Часто діти легко запам’ятовують звуки, але їм важко з’єднувати їх у склади. Запропонуйте дитині проспівати звуки, склади, слова, допоможіть своїм прикладом, співайте разом, і ваша дитина значно краще засвоїть процес читання, що в майбутньому стане для неї не стражданням, а радістю пізнання. Добирайте тексти з великими літерами, прості, цікаві, з ілюстраціями.
Шестирічна дитина повинна вміти:
• переказати почуте (стисло або детально);
• знати напам’ять вірш, його назву, автора (не змушуйте вчити складну класику! Нехай це буде віршик про близьке й зрозуміле);
• повторити чотири римовані рядочки за вчителем. Таке завдання свідчить про якість того, як дитина чує, слухає, запам’ятовує.