Рецепти
 
Ми на FaceBook | Ми в Pinterest |
 
логін :
пароль :
Реєстрація на сайті
Нагадати пароль?
 
Рецепти
 


Відповісти
 Лапшорізка
natali
28 січня 2013 15:19
Повідомлення #21


Молода господинька
  • 34

Репутація: 33
Група: Відвідувачі
Повідомлень: 80
Реєстрація: 23.12.2010

ICQ:--

Бали: 356
svet,
то правда :crying:

--------------------
Терпи…Усе колись минає… Живи на зло всім тим, хто зневажає. Даруй тепло тому, хто це цінує. І не шукай минулого. Його вже не існує...
Перейти на початок сторінки
Лорі
28 січня 2013 15:43
Повідомлення #22


Файна господиня
  • 51

Репутація: 1756
Група: Vip-кухар
Повідомлень: 988
Реєстрація: 9.11.2010

ICQ:--

Бали: 4513
svet,
якщо не пройшло 14 днів ви можете свій товар обміняти або взяти інший на ту суму товар, або забрати гроші.Чому хтось має заробляти на не якісному товарі .
Перейти на початок сторінки
svet
28 січня 2013 15:54
Повідомлення #23


Молода господинька
  • 34

Репутація: 194
Група: Відвідувачі
Повідомлень: 183
Реєстрація: 1.06.2012

ICQ:--

Бали: 899
Лорі,
я це добре розумію, але в даному випадку вирішує чоловік, а він сказав, що нерви мотати не буде із-за лапшорізки, бо їх "спеціалісти" можуть все одно сказати, що всередині, наприклад, були механічні пошкодження і поверненню або ремонту не підлягає. Така позиція мого чоловіка :crying:
Перейти на початок сторінки
інна
28 січня 2013 16:27
Повідомлення #24


Молода господинька
  • 34

Репутація: 200
Група: Відвідувачі
Повідомлень: 246
Реєстрація: 24.03.2012

ICQ:--

Бали: 794
в мене така ж історія з блендером,на другий день зламався,теж нігде з ним не йшла-це марна справа півроку будуть перевіряти а потім скажуть,що зламалася з вашої вини.Наші знайомі розказували ,що в Америці можна повернути товар навіть якщо він тобі просто несподобався-нам нажаль до цього ще далеко
Перейти на початок сторінки
ОЛЕСЯ
28 січня 2013 17:08
Повідомлення #25


Файна господиня
  • 51

Репутація: 613
Група: Vip-кухар
Повідомлень: 2931
Реєстрація: 12.10.2012

ICQ:--

Бали: 5554
Ото й користуються вашою добротою. Я особисто повертала прес для печення бо у нього гнулися кольца і гроші мені повернули. Хоча й казали що я уж його використовувала. На моє пояснення що хороші речі ніхто не поверне , она погодилася.
Продавець пробувала запропонувати точно такий прес і виявилося що у всіх пресів з тієї партії прогинаються диски.

--------------------
смачно як в матусі
Перейти на початок сторінки
Тереза
28 січня 2013 17:37
Повідомлення #26


Файна господиня
  • 51

Репутація: 465
Група: Кондитер
Повідомлень: 841
Реєстрація: 18.03.2012

ICQ:--

Бали: 1621
svet,
навіть не думайте це собі залишити,ми повертали і не раз,вони там трохи починають хамити,але нагадайте,що є захист споживача,я розумію ,що то нерви,і нам потріпали,але міняли.
Перейти на початок сторінки
ОЛЕСЯ
28 січня 2013 17:45
Повідомлення #27


Файна господиня
  • 51

Репутація: 613
Група: Vip-кухар
Повідомлень: 2931
Реєстрація: 12.10.2012

ICQ:--

Бали: 5554
Цитата: Тереза
svet,
навіть не думайте це собі залишити,ми повертали і не раз,вони там трохи починають хамити,але нагадайте,що є захист споживача,я розумію ,що то нерви,і нам потріпали,але міняли.


Ти права. А то у хаті може назбиратися велика кількість речей, які використати не можна, а викинути щкода.
Неякіснй товар повертаємо :am:

--------------------
смачно як в матусі
Перейти на початок сторінки
tay
28 січня 2013 17:49
Повідомлення #28


Файна господиня
  • 51

Репутація: 515
Група: Vip-кухар
Повідомлень: 658
Реєстрація: 27.10.2011

ICQ:--

Бали: 1927
Цитата: інна
в Америці можна повернути товар навіть якщо він тобі просто несподобався

і не тільки у Америці, у Європі також так :winked: Перевірено :lol:

--------------------
Чудеса трапляються! Треба лише їх запросити траплятися до себе!
Перейти на початок сторінки
Лорі
28 січня 2013 17:51
Повідомлення #29


Файна господиня
  • 51

Репутація: 1756
Група: Vip-кухар
Повідомлень: 988
Реєстрація: 9.11.2010

ICQ:--

Бали: 4513
4.1.3. Заміна та повернення товару на вимогу споживача
http://www.big-lib.com/book/41_Zahist_prav_spojivachiv/4351_413Zamina_ta_poverne

nnya_tovary_na_vimogy_spojivacha
Перейти на початок сторінки
Христя
28 січня 2013 18:27
Повідомлення #30


Файна господиня
  • 51

Репутація: 476
Група: Vip-кухар
Повідомлень: 736
Реєстрація: 15.07.2011

ICQ:--

Бали: 1951
По закону, якщо товар виходить з ладу з вини виробника,то його обов"язково обмінюють на аналогічний,або повертають гроші...Для того,щоб в становити,чи ця поломка з вашої вини,чи це заводський брак,потрібно зробити певну експертизу...зазвичай товар відправляють у сервісний центр і там вамм видають певне заключення(це з приводу теніки).....щодо лапшорізки,я так розумію,вона механічна,то ви маєте повне право на обмін чи повернення

--------------------
Очень!Очень рада за своего мужа - так удачно женился!
Перейти на початок сторінки
Быстрый ответ Відповісти




2 люд. читає(ють) цю тему (гостей: 2)
Користувачів: 0

  Зараз: 22 листопада 2024 22:59

НАВІГАЦІЯ ПО САЙТУ
 
Оголошення
 
Нове на форумі
 
Вершки 33%
  Пише Натонька (14 лютого 2021 14:31)
Гарні книжки для дітей
  Пише ОЛЕСЯ (21 січня 2020 07:14)
Огірочки з кетчупом "Чилі"
  Пише ole4ka (30 січня 2019 23:32)
Миколая
  Пише ОЛЕСЯ (2 грудня 2018 03:47)
Дієтичне харчування
  Пише ОЛЕСЯ (20 листопада 2018 23:04)
Заробіток в інтернеті
  Пише Яруська (12 листопада 2018 20:24)
Сушка для фруктів, овочів
  Пише ole4ka (6 серпня 2018 14:35)
Запитання.
  Пише Натонька (28 червня 2018 22:20)
Східниця
  Пише Чуня (11 травня 2018 16:45)
Поможете голосами?
  Пише galalviv (27 квітня 2018 16:09)
Зараз на сайті
 
Всього на сайті: 126
Гостей: 90
Користувачі: - відсутні
 
 
  © 2009-2023 DreamFood.Ua Всі права дотримано.
   
bigmir)net TOP 100