Ми з чоловіком для прогулянки обираємо (щоб менше на сонці блукати) нічну Ялту. Катер "Форос-1" (особливо після трагедії на "Булгарії") трішки викликає таке , знаєте, м"яко кажучи, нервове посіпування. Чоловікові взагалі, здається, що в дитинстві, коли приїздили до Алушти , він катався саме на цій "машині". Але, коли відпливаємо від причалу, забуваємо про все .
Тільки починаємо огинати Аю-Даг, як хтось помітив зграйку дельфінів
А ще біля підніжжя гори - поодинокі намети і цілі наметові містечка, куди екстремалів доставляють спеціальними човнами, таким же чином їм раз у день завозять усе необхідне. Там вони й відпочивають, поодаль від цивілізації, напевне, почуваючи себе новітніми Робінзонами.
Ось уже катер завертає до Гурзуфа (там він добирає пасажирів). Видно найвищу точку Аю- Дажки, означену православним хрестом. А ще там знаходиться скит і захоронення самітника, який у молитвах провів там майже 17 років.
Відпливаємо від пристані Гурзуфа. Розпочинається екскурсія. Але жіночий голос з рубки весь час переривається , хрипить, і врешті- решт зливається з шумом двигунів, що не можна розрізнити слів.
До Ялти припливаємо в сутінках. Але цього не помічаєш, бо набережна та й усе місто залиті вогнями.
Набережну впізнаєш відразу- і по багатьох фільмах, і спогади юності ( у Ялті не була вже понад 20 років). Вона така ж і водночас інша. Стала якась метушлива, брудна. Урну- годі знайти, тому сміття викидають, хто де здумає. Багато п"яних і випиваючих. Після спокійного ритму Партеніта тут спочатку трішки губишся. Та й 2 години ( включаючи посадку)- це, виявляється, не так і багато. Саме тут знаходиш підтвердження шекспірівським словам: "Життя - театр, і люди в нім- актори"
Ось дифілюють дівчата на ходулях
Виконавці- на будь- який смак виконують свою завчену роль