працювати за копійки тільки за сам соціальний статус
То точно , ти молодець. В нас дуже часто надають значення статусу , карьєрі. Я не завжди це розумію, бо можна бути начальником , а не заробити на квартиру з машиною. Ну яка це карьєра? Я в Німеччині працювала прибиральницею( за освітою я медсестра ) і я почувала себе краще і заробляла більше , ніж на Украіні на хорошій роботі і керівній посаді.Я ніколи не встидаюсь сказати , де я працювала і ким ( ще в польщі на полях , на базарі , в теплиці і т.д) Мені , здається , то все відносне нарахунок роботи - хто що шукає і що прагне.
Хочеться розповісти і про себе. Повинна була стати лікарем, вчилася у медичному інституті, але отримавши дуже важку травму, змушена була перекваліфікуватись на економіста, закінчивши політехнічний університет. Зараз з чоловіком уже більше 15 років маємо приватний бізнес, фірма" Все для спальні". Займаємося фірмовими речами типу le vele, Біллербек, багато польських фірм та ін. Дуже люблю свою роботу. Кулінарія- прекрасний релакс. А моя перша професія, та що від Бога я вважаю, тепер живе в моїх дітях:син є хірург-гінеколог, а невісточка-кардіолог. От так життя все розставило по своїх місцях. Я за все дякую Богові.
В нас дуже часто надають значення статусу , карьєрі.
Ти права на всі 100%% Я після інституту працювала в аудиті...Ііздила з аудиторами по різних великих підприємствах перевіряли їх. А найгірше мені було коли отримувала ЗП.. вона була така мізерна... а робота адська...Мені навіть встидно було комусб сказати .. звичайний бухгалтер набагато більшу зп отримував.. а про тих бухгалтреів яких ми перевряли я взагалі мовчу .... Але була горда назва "АУДИТОР"... Це все було до пори до часу... Коли я на одній перевірці не зустріла аудиторку зі стажем... вже під 50-ку...жінка дуже розумна, сильна.. а на ногах були дешеві резинові шльопки.... так прикро тоді стало .....