було так: зробила замовлення, телефоную, бо переживаю чи все з замовленого є. Вона мені нічого внятно пояснити не може. Зізвонююся пізніше, вона насилу йде до компютера, просить перетелефонувати. Звоню знову, прошу ще крім того ще дописати в заказ. Вона погоджується. Проходить півдня, вона мені знову звонить і голосом оператора київстар каже, ось ви в мене робили заказ чи згодні ви з замовленим, я дивуюся і кажу - ви ж зі мною пару годин назад говорили, дивилися мій номер заказу, коригували. Вищо не зберегли його? Вона мене просить зробити нове замовлення, а старе за номером видаляє. Я роблю нове, мені на е-мейл приходить відповідне повідомлення і знову вказується, що вони мені ОБОВЯЗКОВО перетелефонують. Проходить пару днів. Знову приходить лист на е-мейл з повідомленням, що статус заказу змінено. Заходжу - дивлюся, що заказ вже відправлено. Думала тішитися і передумала, бо третина того, що я замовляла відсутня. Я ж того не знала і якби вони мені зателефонували я к обіцяли, то я б взяла аналог необхідного., а так поставилися безвідповідально. Коробка прийшла некомплект, а я ж на щось розраховую. А, ще перед тим я до неї телефонувала і знову вона мені ""звоніть -перезвоніть"", час через два.
Якось трохи не так має бути. В мене склалося враження, що я сама замість неї торгую її ж товарами, самообслуговування, ще й таке. Не сподобалося. Виходить мені більше требабуло купити, чим їй продати.