Всіх романтиків і шанувальників гір гостинно кличе до себе вузькоколійна залізниця, яка почала будуватися для транспортування лісу бароном Леопольдом Поппером в кінці ХІХ ст. Ширина колії становить 770 мм, це в два рази менше за звичайну залізничну колію. Чотирьохгодинна подорож на т.з. “карпатському трамваї” проходить надзвичайно мальовничим маршрутом по найгарніших та найекологічниших місцях Карпат. Ви зможете милуватися чарівною природою: горами, річками Мізунькою та Свічею, Мізуньськими водоспадами, вгамувати спрагу водою з гірських джерел, оздоровитися мінеральною водою “Горянка” (типу “Нафтуся”), скуштувати чай з карпатських трав у баби Ганки.
Ось і трамвайчик. Дуже мені сподобався. Їдеш собі і вітерець подуває, все гарно видно, там вікон нема
У трамваї ледь чутно було, як розказував екскурсовод про все, що навколо нас, адже більше чути як їде той трамвай.
По дорозі...
--------------------
Я сильна, а значить, я зумію Пройти по життю тисячу шляхів. Я смілива, а значить здолаю Своїх ворогів і підступи злих людей!
Ще зупинка була біля пансіонату, вроді не працює, але на території жарять шашлик, мали змогу посмакувати.
міст, такий рухливий, я не могла йти, а то шось страшно було
Це була наша остання зупинка. Трамвай дальше повіз нас до автобуса. Позаду нас були великі дощові хмари, і на вечір там здійнявся великий дощ. Та ми вже були по дорозі додому. Ось така невеличка екскурсія була у мене в неділю. Дуже нею задоволена, бо все сподобалось. Як було би багато грошей, то їздила б кожні вихідні. Є багато чудових місць, яких варто побачити.
--------------------
Я сильна, а значить, я зумію Пройти по життю тисячу шляхів. Я смілива, а значить здолаю Своїх ворогів і підступи злих людей!