Послав якось Янукович Азарова до Москви за газ домовитися, той довго збирався і аж десь під зиму таки рушив, на Україні зі всіма видякувався, нема десь через години чотири вертає назад, Я нукович в шоці -слухай а ти чого так скоро вернувся -та, доїхав до кордону, а на величезному біг-борді написано,не,,,,,,,й шастать,то я і вернувся -дурний ти_каже Янукович до Азарова -там написано нехай щастить, мову треба вчити
випадок із життя в жіночій консультації прийшов якось раз чоловік з жінкою на прийом до лікаря, а так як людей небуло то він зайшов разом знею в кабінет, ну лікар звичайно запропунував йому сісти,Ю а сам пішов з жінкою до процедурної, чоловік тількино добре вмостився на кріслі як заходить до кабінету молода дічина, і так стидливо питає -ви лікар, мене турбує тето і тето на що чоловік відповів -взагалі то я не лікар, але за потреби подивитися можу дівчину як вітром здуло
--------------------
Подлинное счастье стоит недорого: если за него приходится платить высокую цену, значит, это фальшивка. Коко Шанель
сів якось у львівську маршрутку чоловік трошки напідпитку, ну і йому поступилися місцем, а він бідолаха сів і заснув, на зупинці зайшла трошки літня пані така собі трошки в тілі і щоб невпасти злапалася рукою за отой верхній вішачок(а діло то було літом, пані вдягла сарафанчик, а під пахвою поголити забула), так от, стоїть та пані біля того хлопа, гойдається на поворотах, ту шофер і загальмував, той чорловік відкрив очі дуже пильно подивився на пані та на її пахву а потім на пів маршрутки -Пані, я просив би вас опустити ногу.